miercuri, 2 septembrie 2015

Ermetism de tip sînzienesc

I never loved nobody fully. Nobody ever loved me fully.
I never trusted nobody fully.
Am fugit de suferință și suferințe. Am construit ziduri, cetăți, turnuri, ostrețe, planuri de evacuare, planuri B, scenarii presărate cu realism și pe alocuri și cu ceva pesimism.
Între timp, Marea și Unica iubire s-a evaporat ca un experiment prost chimic, iar numărul aiurelilor de tipul aiureli, fleacuri, prostii a scăzut proporțional cu înaintatul în vârstă.
În castelul meu aștept precum Rapunzel. Acea privire.
Mă lupt cu dependențele emoționale.
Mă mai joc de-a cripticul și fanicul.
Mai închei un contract de hedging sufletesc în încercarea de a acoperi riscuri.
Mai negociez procente de iubire și molecule de suflet.
Mai ridic un zid.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu