joi, 13 ianuarie 2011

E numai iluzie,dincolo-s eu!

Te aștept fără martori în insula mea.Every man is an island..ceea ce înseamnă că poate forma la un moment dat un arhipelag,dar în restul timpului înfruntă agitația de unul singur.Ce e val ca valul trece,tu rămâi la toate rece...Imagine obsedantă.toamnă.frunze,frunze.frunze.tu.căldură sufletească,bulevarde interminabile ale extazului,licori magice în ceaiuri.Dar trecu deja o eră.amăgirea unui pseudoposbil.
rămâi privitor ca la teatru,iar în fața ta fapte materiale,productive,cu efecte juridice,efecte morale,speranțe colorate,entuziasm,metrou,uman și omenire,franceză,nu mai e parfum în sticlă,nu mai e visare în somn,aș fi vrut să-mi vezi bereta verde cu floricele de câmp,nu am timp,nu am timp să inventez alt timp,îngurgitez emoții,informații,prăjituri cu mere.cafea pe paltonul ce părea cândva atât de roșu.e crem.e bine că totuși te pierzi în întinsul mării.e trist că ai prea mult spațiu de acțiune-motiv perfect pentru inacțiune.
Iluzia unei insule!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu