duminică, 30 ianuarie 2011

Momente fiscale

M-am hotărât să mă fac profesoară de engleză în Spania.Știu:termin dreptul,dar acest lucru este irelevant.Am fost la concert Zdob și zdub unde nu am văzut nimic.sunt o fină;care a lovit în mișcările ei fine toate persoanele din jur.Hardcore.Mi-am pierdut un cercel moștenire de familie în Lipscani,l-am găsit!Cerceii tăi,flori de sânziene.tristeți în gene.Îl rog elegant pe tânărul,nu foarte tânăr care ne-a ghidat pe străduțele atât de la fel ale centrului istoric să mă ceară de nevastă!(câtă prezență!).M-a ajutat acest moment de rebeliune în plină sesiune:mi-a reamintit că am purtat aparat dentar 5 ani,că I wish I was a punkrocker with flowers in my hair,că preferam cândva să mă tund într-un mod băiețesc,destul de cute,că îmi place să fiu excesivă,conștientă și masochistă în același timp,că anatomic,sunt o sensibilă.
În clasa a 7 a,în plină criză adolescentină ascultam Ochii tăi de la Holograf.Atunci tata nu a știut ce să spună și m-a întrebat oarecum temător dacă sunt îndrăgostită.Dragă tată.mai întreabă-mă o dată!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu