joi, 28 aprilie 2011

Obișnuințe.

Prezența mea constantă aici e o surpriză pentru firea mea esențialmente dificilă.Neg în acest fel adevăruri evidente precum:aproximativ două luni până la finele anului 2,câteva zile până la întâlnirea anuală cu Timpul,săptămâni de coșmar în care doar glucidele mă ajută să supraviețuiesc,veri dezgolite,indecizii profunde.
De fiecare dată cafeaua trebuie să aibă doar un plic de zahăr și o plăcintă lângă.De fiecare dată un plic de zahăr rămâne în buzunar și e descoperit în momente ulterioare ciudate.De fiecare dată Bucureștiul la 5 dimineața mi se pare fascinant,o combinație exotică între Orient și Occident.De fiecare dată ceaiul de iasomie și discurile cu L.Cohen declanșează memoria involuntară,timpul psihologic și nostalgii liliachii.De fiecare dată aflându-mă pe Edgar Quinet aștept să vii să mă iei de la Litere.Reveria se consumă rapid:trebuie să intru în Librăria Eminescu pentru a întreba de manualul de fiscal.De fiecare dată librăria îmi aduce aminte de o anumită cutiuță verde,un anume ceai cu rom,un anumit balcon.De fiecare dată aerul umed nu-mi dă voie să respir și declanșează nebunia mea firească.De fiecare dată spețele cu teme medicale mă fac să zâmbesc ștrengărește.De fiecare dată mă descopăr cu teamă,cu uimire,cu dor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu