luni, 8 august 2011

Dar cine eşti tu?

vara asta miroase puternic a toamnă. eu sunt cute. serios.şterg praful de vreo săptămână. şi metaforic. cum se şterge praful metaforic? te strecori prin suflet şi încerci cu timiditate să nu dărâmi piramidele emoţionale care l-ar face invidios şi pe Keops. am fost la ghicolescu şi i-am cântat lui sună-mă noaptea doar după două. n-a înţeles nimic. de unde să ştie el că atunci doarme în mine nebunul? da, tu ştiai.
 o migrenă inexplicabilă mă face să mă întreb cum aş putea eu să mă opun destinului care mă vrea cu obstinaţie măritată cu un medic. Din acela de suflete, biensur.
visez pensionare care se sinucid în cehia aruncându-se în faţa maşinii. nu ţi-am povestit cum e praga?
Romantic. nu puteam să pictez R-ul în clasa I. Simţeam eu ceva.
trebuie să învăţ o franceză delicată până în septembrie.oui, respecter les convenances, cacher les sentiments.
Da, sunt echilibrată. în cel mai dezechilibrat mod posibil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu