luni, 14 martie 2011

A venit soarele.a venit primăvara.inspirația mă înspăimântă în această lună a lui marte atât de tipică:melancolică,singuratică,declanșatoare de devieri comportamentale,vivace totuși.Au ieșit motoarele.Arrr!cred că nu am fost auzită:am zis motoare.au,au,au?!da,aceasta era reacția adecvată.În această seară în timpul unui curs fascinant despre taxe și impozite un tânăr domn mă agasa intelectual cu ale lui comentarii de prost gust.Două domnișoare suave încercau să-i atragă atenția,neobservând că tânărul nostru(am putea să-i spunem Narcis din întâmplare) era prea prins de coafura sa anii 90 style.Aș fi vrut să le spun tinerelor că va veni o vreme când Narcis nu va mai suna înapoi,va dispărea în neant(pentru că e clar,o ființă sensibilă și preocupată de Absolut) și acestea nu sunt chiar cele mai rele variante.La un moment dat,Narcis se însoară și surprinzător cum ar putea să pară la o primă lectură superficială a vieții nu se va însura cu  nici una din cele două domnișoare.
De fapt,tot ce doream să-mi spun e că ar fi frumos sa merg la cluj în acest sfârșit de săptămână pentru că trebuie să pun în aplicare câteva din versurile shaniei twain:I ain t gonna act politically correct,I only wanna have a good time.cause the best thing about being a woman is the prerogative to have a little fun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu